14.fejezet - Elpirulás...Miéért?!?

Tudom hogy valamikor megígértem a chat-ben hogy akkor írom meg az új részt,de nem sokkal azután hogy azt odaírtam,egy villám lecsapta a gépeket és az áramot,így nem tudtam megírni.De tegnap apám megjavíttatta a laptopot,úgy hogy most már megtudtam írni :)) Ha ez a rész most nem olyan stílusban írtam ahogy régebben,akkor legyen mentségemre,hogy már elég rég blogoltam :DD Olvassátok jó kedvvel :))


Betti Szemszöge

Zayn arrébb állt az ajtóból hogy be tudjunk menni. Mikor beléptünk eltátottuk a szánkat. Hihetetlenül tágas,és szép ház volt! Ezután becsukta mögöttünk az ajtót. Ekkor Regiii észre vette hogy a kutyus még mindig az ő kezében van,ezért letette a földre, és a kis szőrgolyó rögtön sprintelt gazdájához. Miután becsuktuk a szánkat, hogy nehogy belemenjen valami, volt egy dolog amit rögtön észre vettünk. A nappaliban hihetetlenül sok tükör volt. Regiii-vel olvastuk hogy a One Direction ezen tagja különösen szereti magát nézni a tükrökben, de ennek szerintem volt még egy oka, mégpedig az,hogy Mr.Malik-nek volt egy barátnője, ha jól emlékszem Perrie Edwards a Little Mix egyik énekese :D És köztudottan a lányok is szeretik tükörben nézegetni magukat. Szóval vissza a lényegre.
-Bebu! Vajon a barátnője is itt van most? És a többi srác? Tudod....a göndörke és a többiek... - eközben Regiii kipirult. Olyan aranyos amikor kipirul :D De nekem egy idegesítő szokásom is van....még pedig az hogy nagyon könnyen pirulok. Sokak szerint ez édes, de számomra néha idegesítő. De kérdésére hamar megkapta a választ, anélkül hogy megszólaltam volna. A emeletről éppen akkor jött le Liam ,Louis, Niall és Harry. Illetve rohantak....Louis-on valami rémes maszk volt,ami engem valahogy a sikolyra emlékeztetett. Ebben a maszkban kergette le a többieket a lépcsőn,akik torkukszakadtából sikítottak. Egy biztos.Ilyet nem mindennap látni.
-El se tudom képzelni hogy miket csinálhatnak amikor így együtt vannak... - súgtam oda Regiii-nek.
-Azt én se tudom, de tuti hogy nem unatkoznak - nevetett. Mikor a négy lépcsőn le száguldó fiú észre vett minket,hirtelen megálltak és fapofával néztek minket. De ez a helyzet szerencsére nem tartott sokáig, csak kb.3 másodpercig. Ezután szinte tök egyszerre kezdtek el mosolyogni. Vajon ezt is a turnéra való próbákon tanítják nekik? Ki tudja...Húúú. Megkönnyebültem, mert azt hittem hogy velünk volt valami gond :DD Ekkor a tekintetem a szöszire szegeztem. Elég sokáig nézhettem, mert Regiii már a kezét himbálta előttem hogy figyelek e bármi másra a fiún kívül. Csak bámultam....bámultam....bámultam őt, Niall meg csak mosolygott.
-Bebuu! Ébresztőőőő! - és egyszer csak lazán megpofozott. Erre rögtön felészleltem.
-Auch! Ezt miért kellett? - néztem rá mérgesen.
-Azért mert kb. fél percig csak bámultad a szöszit,és a többi srác már szerintem kezdett hülyének nézni, hogy mi bajod van hogy eddig nézed Niall-t. Oh! Még valami.Elpirultál ;) - ekkor gyorsan arcomhoz kaptam, majd oda fordultam Zayn-hez.
-Szerintem most már  megyünk. Köszönjük hogy be engedtél minket a házadba. Nagyon szép - mosolyogtam rá. Ezt persze mind angolul mondtam, de mostantól mindent amit mondok vagy egy angol mond, magyarul fogom írni :)
-Én köszönöm hogy visszahoztátok a kutyámat - ekkor visszamosolygott ránk, és kinyitotta nekünk az ajtót. Azért még visszafordultunk, és elköszöntünk a többiektől is, majd kimentünk az ajtón. Mihelyt becsukódott ,Regiii beszélni kezdett.
-Bámulni kezdted a fiúúút!! Olyan aranyos voltál. A göndörke még mindig nagyon cukii! Egyébként bocs hogy megütöttelek, de semmi másra nem eszméltél. El kell jutnunk még egy dedikálásra. - fejezte be hirtelen.
-Igazad van. De addig be kell szereznem valami pirulás ellni akármit... - mosolyogtam.
-Na,szerintem most már  mennyünk. Hova is akarunk menni? - én csak elkezdtem röhögni, de lehet hogy túl hangosan, mert Harry kinézett az egyik ablakon.
-Betti, a göndörke minket néz az ablakból. - de ezzel nem sokat törődtem, tovább nevettem. Majd egy idő után csak abba hagytam...Ezután megfordultam, és Harry még mindig minket nézett. Furán kezdtem el rá nézni.
-Menjünk-mondtam,és megragadtam Regiii ruháját.
-Várj! - és ezzel csinált egy hozzá méltó elköszönést a fiúhoz. HSM-es ugrás, és integetés :DD Ez aztán tényleg hozzá méltó volt :)

1 megjegyzés: