12.fejezet - Séta a plázában

Először is. Nagyon sajnálom hogy csak most sikerült megírnom az új részt :c Ezen a héten sok mindent kellett megtanulni. Versek stb :)) Szóval tényleg bocsánat, de most itt van! Jó olvasást ;)



Betti szemszöge


Csak annyit láttam hogy Regiii leköpi az asztalt teával. Először értelmetlenül néztem rá,de aztán folytattam a beszédet.
-Komolyan,ÚGY nézett rád.... - és ezt komolyan gondoltam. Képzeljétek csak el: Regiii és Harry, Harry és Regiii....cukik lennének :)
-Tényleg így gondolod? - nézett rám Regiii gyanakvón. Ezt vajon miért csinálja? Na mindegy, hisz ő Kaszás Regina, nem lehet belelátni a fejébe :D 
-Igen, így gondolom - mosolyogtam, és ezután kb. öt percig meg se szólaltunk. De aztán Regiii felkiáltott, hogy pisilnie kell.
-Ezt nem kellett volna ennyire hangosan - röhögtem. De mire befejeztem, ő már el is ment.
-Na jó, én addig szétnézek..... - és ezzel el is indultam. De előtte üzentem Reginának(:D), hogy elmentem szétnézni, ha valami nagyon nagy dolog történik csak akkor hívjon. Bershka, C&A, Mango, Levi's...soroltam magamban az üzletek neveit. Igazából nem tudom mit kerestem, de valahogy éreztem azt a késztetést hogy keresnem kell valamit.És azt hiszem meg is találtam.
-Mediamarkt! - sikittom,és szerintem elég hülyének nézhettek. De ne értsétek félre! Nem az üzlet miatt jöttem lázba :D Neeem. Dehogy. Hanem ami benne  volt. Egy nagy sor telerakva a One Direction lemezeivel. Ezért bementem, és gondoltam, veszek Regiiinek egyet karira. És magamnak is vettem egyet....:D  Kifelé jövet, egy csapat lány el taposott. Szó szerint! Asszem' eltört egy lábujjam.
-Hé! Azért nem kellene átmenni az embereken! - kiáltottam dühösen (persze angolul), de ez nem nagyon hatotta meg őket. Az utolsó lányon meg akadt a szemem. Tetőtől-talpig a szöszi és barátai voltak minden rajta lévő ruháján. Ekkor megértettem, hogy hova szaladhatnak. Kissé előrébb mentem, és láttam hogy Niall osztogat aláírásokat. Oda készültem már menni hozzá, hogy én is szerezzek egy aláírást (ismét XD Mit mondjak? Lehet hogy egyszer elveszik valamelyik, és legalább lesz egy pót :D), de ekkor Regina hívott. Na jó. Most nem a változatossá kedvéért neveztem így , hanem mert megzavarta azt, amire készültem.
-Mond! - szóltam bele a telefonba.
-Először is ne ordíts. Másodszor, mikor jössz már? Szerintem már menni kellene - mondta egyhangúan.
-Bocsi hogy így beszéltem. Amúgy oké, megyeeek!
-Semmi baj! Gyereee - és már is hallottam a hangján, hogy felvidult, és megbocsátott, hogy így leüvöltöttem :) Ezt is szeretem Regiiiben. Ha megbántom, akkor mindig elfogadja a bocsánat kérésemet, és máris felvidul :) Nála jobb legjobb barát nem is lehetne. Mikor visszaértem hozzá,pacsiztunk egyet (ez is egy szokásunk,csak ez ritkább mint a többi :D De shhh! Ezt még ti se tudhatjátok :3 talán majd egyszer elmesélem), és elindultunk a kijárat felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése